Nasz dział Wsparcia z przyjemnością doradzi Państwu w kwestii pomp ciepła. Odpowiedzą również na wszystkie pytania techniczne oraz gwarancyjne.
W zależności od potrzeb mogą Państwo skorzystać z formularzy: zgłoszenie gwarancyjne, zgłoszenie pogwarancyjne lub protokół uruchomienia.
- Jedynym podmiotem, który jest upoważniony do wypełnienia i wysłania zgłoszenia gwarancyjnego lub pogwarancyjnego jest Autoryzowany Punkt Serwisowy pomp ciepła Heiko;
- Jedynym podmiotem, który jest upoważniony do wypełnienia i przesłania protokołu uruchomienia oraz udzielenia gwarancji na pompę ciepła jest Autoryzowany Punkt Serwisowy pomp ciepła Heiko.
Jeżeli jesteście Państwo Użytkownikami pomp ciepła Heiko i pojawiła się usterka, zapraszamy do kontaktu z Autoryzowanymi Punktami Serwisowymi Heiko w celu jej usunięcia.
Pon. – Pt. 8:00 – 16:00
Wsparcie ds. Serwisu +48 723 737 378