Chcąc ułatwić pracę naszym Instalatorom, prowadzimy również dział serwisowy. Zależy nam na kompleksowej obsłudze Klienta, dlatego staramy się pomóc z każdym możliwym problemem oraz doradzić w kwestiach technicznych.

Jeżeli Państwa problem dotyczy systemów klimatyzacji, prosimy o przejście do zakładki SYSTEMY KLIMATYZACJI, jeżeli problem dotyczy pomp ciepła, prosimy o przejście do zakładki POMPY CIEPŁA. Nasze formularze są przygotowane dla Autoryzowanego Instalatora oraz Autoryzowanego Punktu Serwisowego, których obowiązkiem jest zgłoszenie Państwa usterki.
Jeżeli jesteś Użytkownikiem urządzeń marki Heiko skontaktuj się z Autoryzowanym Punktem Serwisowym, który jest odpowiedzialny za uruchomienie Twojego urządzenia. Pełna lista naszych Autoryzowanych Partnerów znajduje się w zakładce B2B na podstronie Współpraca.

Pn. – Pt. 8:00 – 20:00
Tel. +48 723 737 378

Centralny system zarządzania pompami ciepła

Przypominamy! Od 1 kwietnia 2024 r. system centralnego zarządzania jest jedynym sposobem na zgłoszenie pierwszego uruchomienia, zgłoszeń gwarancyjnych i pogwarancyjnych pomp ciepła.

Już teraz napisz maila na adres kontakt@serwis-instalacje.com, a otrzymasz dane do pierwszego logowania na stronie www.serwis-instalacje.com. Następnie ze sklepu z aplikacjami pobierz dedykowaną aplikację Locatick, która umożliwi skuteczne zarządzanie zamontowanymi pompami ciepła (pierwsze uruchomienie, zgłoszenia gwarancyjne i pogwarancyjne).

 

Centralny system zarządzania Pompami Ciepła

 

Zgłoszenia gwarancyjne systemów klimatyzacji

 

Zgłoszenie pogwarancyjne systemów klimatyzacji